مجمع انتخاباتی رییس هیات استان خراسان رضوی برگزار شد

مجمع انتخاباتی رییس هیات استان خراسان رضوی برگزار شد

با رای اعضای مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان رضوی، فرضعلی گرایلی برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات استان، مجمع انتخابات ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان رضوی ، امروز(27 اسفند) با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ج.ا.ا و علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین ورزش استان برگزار شد و فرضعلی گرایلی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهارسال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

در این مجمع علیرضا ملک عیش و فرضعلی گرایلی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بودند که علیرضا ملک عیش به نفع فرضعلی گرایلی از حضور در انتخابات انصراف داد.

این مجمع 23 عضو داشت که 22 عضو در مجمع حضور داشتند واعضاء رای خود را به صندوق انداختند.

با شمارش آراء فرضعلی گرایلی توانست با کسب 20 رای موافق از مجموع 22 رای ماخوذه (2 رای سفید) برای مدت چهار سال دیگر هدایت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان را بدست بگیرد.

فرضعلی گرایلی پیش از شروع رای گیری گزارش عملکرد چهار سال گذشته خود را ارائه و درخصوص مهمترین برنامه هایش برای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، اظهار کرد: یکی از اولویت های ما افزایش دانش فنی مربیان و ساخت پیست های جدید در شهرستان ها و همچنین میزبانی مسابقات کشوری در سال آینده است.

وی افزود: با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در آینده شاهد پیشرفت بیشتری در این رشته در سطح کشور و استان باشیم

فرضعلی گرایلی اضافه کرد: برگزاری مسابقات منظم استانی در هر دو بخش بانوان و آقایان را هم در دستورکار خواهیم داشت.

وی از برنامه ریزی برای افزایش همگانی کردن ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی هم خبر داد و گفت: کمک گرفتن از نهادهایی مانند بسیج، دانشگاه ها، شهرداری، آموزش و پرورش و... از دیگر برنامه هایی خواهد بود که برای توسعه آموزش موتورسواری و اتومبیلرانی استان، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی، تشکیل کمیته راهبردی هیات با حضور بزرگان و قهرمانان این رشته، توجه به استعدادیابی با سفر به دورترین نقاط استان و کمک گرفتن از پیشکسوتان را از دیگر برنامه های خود برای موتورسواری و اتومبیلرانی استان عنوان کرد.

در پایان این مجمع، فرضعلی گرایلی رییس هیات، علیرضا ملک عیش را به عنوان دبیر هیات معرفی نمود.